>örgü lambamm

>

Bu da yatak odası lambam. Benim yatak odasında da bordonun hakimiyeti var. O yüzden bordo iple yaptım lambamı. Tel kısmı satın aldım. Üzerine motifler örüp, tutturdum. Uç kısmını da tüylü iplerle yaptım, havası olsun diye

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı örgü lamba, baharlık örgü, dekorasyon, lamya yapımı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

2 Responses to >örgü lambamm

  1. krizantem dedi ki:

    >arkadaşım çok otantik, çok farklı ve çok güzel olmuş bu, harikasın, eline sağlık. Benim morlara laf söyleyene bak, senin odaya da bordo hakimmiş:)

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >kızma ya. ama benim duvarlarım şampanya rengi, mobilyam da huş.perde de bordo güller var, bir de yatak örtüsü bordo ve koyu yeşil hakim

Bir Cevap Yazın

