>yazlık pike işledim

>Örgülerden sıkıldım ya düşünürken bunu yapmak aklıma geldi. Evde kullanılmayan bir pike vardı etamin yapılan iplerle onun üstünü işledim. Pikemizde neler yokki… Bir çiftlik evinin etrafında ağaçlar,kuşlar, kedisi, köpeği…..

Deniz atı, balıklar…..

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı etamin, etamin pike, işleme, pike işleme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >yazlık pike işledim

  1. Yelda dedi ki:

    >Canım ellerine sağlık çok güzel olmuşBayağı bir emek harcamışınİyi günlerde kullan

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim. Uğraştım gerçekten. Zor değilde işlemesi, parça büyük olduğu için desenleri oturtmak, kumaşı sürekli elimde tutmak ellerimi ağrıttı biraz. Ama değdi.

  3. ygzbll dedi ki:

    >tam da niyetlenip ertelediğim şeyi yapmışsın.ben deniz feneri gemi ve balıklar yapmayı düşünüyordum.bir de aplike mi işleme mi ona karar verememiştim.sanırım işleme olacak(bunu gördükten sonra)ellerine sağlık çok güzel

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim. seninki de güzelmiş. Benimki doğaçlama oldu aslında. Önce deniz çizgisini yaptım. Sonra altına üstüne ne uydurursan ekledim. Planlı çalışmadım yani. Öyle olsa belki daha şık şeyler ortaya çıkabilir

  5. ds handmade dedi ki:

    >çok güzel olmuş. çocukların çok seveceği bir şey. benimkiler de denizle ilgili her şeye ilgi duyuyor. yatak örtüleri, battaniyeler hep balık, gemi objeleri içerir. (ellerde de bu motifler güzel oluyor!)

  6. ada ve deniz dedi ki:

    >evet farkettim bloğunu gezinince. Benimkiler hayvan hastası. Aslında Ada filleri Deniz de aslan, kaplan gibi yırtıcıları seviyor. Ama onları bulamadım netten. Böyle birşey çıktı ortaya.

  7. EMİNE ÖZTÜRK dedi ki:

    >çok güzel olmuş… keşke daha önce görseydim.. deniz atı aradım kızımın deniz temalı kazağı için… bulamayınca kendim çizdim kareli kağıda tabi bu kadar güzel değil benim ki.. diğer hayvanlar da çok güzel.. ellerine sağlık..

  8. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekür ederim Emine. Netten bakmıştım ben de desenler için. Çocuklar hayvanları sevince…

Bir Cevap Yazın

