>papatya tarlam

>

Dün 1 mayıs için evden çıkarken benim yakışıklıları papatyaların önünde çekeyim dedim. Rahat durmadılar gene. Papatyaların boyuna dikkatinizi çekerim

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı bahçe, papatyalar içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >papatya tarlam

  1. harosa dedi ki:

    >bayıldım papatyalara sanki özel yetiştirmişsin gibi

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >ben diktim. Bazı kişiler Ada papatyası diyor buna. Tohumunu Urla’dan getirmiştim.

  3. saniye dedi ki:

    >merhaba arkadaşım ziyaretine geldim sitenin linkini düzeltim şimdi giriliyor papatyalar çok güzel büyümüşler ne güzel olmuşlar sevgilerimle

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >hoşgeldin saniye. tamam bakarım siteye. Evet bu yıl yağmurlarda iyi olunca coştu çiçekler. Ben biraz düzensiz atmışım tohumları (bu kadar çıkacağını tahmin etmemiştim) orman gibi oldu bazı yerler

Bir Cevap Yazın

