>örgü bikini

> Bunu daha önce blogcudaki bloğumda koymuştum. Ama yaz geldi artık yapmak isteyenlere fikir olsun diye bir buraya da eklemek istedim. Yeğenim Doğa için ördüğüm bikininin altını Deniz’in kilotuna ölçe ölçe yaptım. Üstünü de zincir çektim. Onun etrafını trabzanlarla U şeklinde döndüm. Denize girerken pratik olmaz belki ama çıkınca sevimli olacaktır diye düşünüyorum

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı örgü, örgü bikini, bikini içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >örgü bikini

  1. saniye dedi ki:

    >ne güzel olmuş küçük hanım deniz kenarında çok şık olucak sevgilerimle

  2. NEŞELİ GÜNLER dedi ki:

    >ellerine sağlık ne güzel bir fikir.sevgiler

  3. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkürler saniye ve neşeli günler. umarım severek kullanır

Bir Cevap Yazın

