>yazlık pike-2

>Deniz’e yapınca Ada’ya da yapmak şart oldu bu pike işlemesinden. Elimde biraz süründüğü için Ada döndü durdu başımda. Nedense çok ilgisini çekti.

Ada’nın ördekleri Deniz’inkinden farklı oldu. Bir de kuzu ekledim yeni olarak.

Evimiz ve ağaçlarımız da farklı

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı çarpı işi, etamin, işleme, pike etamini, pike işleme içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

11 Responses to >yazlık pike-2

  1. Yelda dedi ki:

    >Oy maaşallahEllerine sağlık Süper olmuşİyi günlerde kullansınlarBayıldım

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim Yelda. Evet pikeye bu şekilde işleme yapmayı sevdim ben. Biraz aradan zaman geçsin kendi yatağıma yapacağım.

  3. beyaz mendil dedi ki:

    >Çok güzel olmuşler ellerin dert görmesin.Güle güle kullansınlar.Sevgiler

  4. ds handmade dedi ki:

    >çok güzel olmuş, ellerine sağlık. ilkini de çok beğenmiştim.pikenin işleneceğini ve ortaya böyle güzel birşey çıkacağını asla tahmin edemezdim.

  5. ada ve deniz dedi ki:

    >beyaz mendil teşekkür ederim. ds saol. Bende aslında. İlk yaptığım pike belki iki yıldır hiç kullanılmadan duruyordu. yer işgal ediyordu resmen.

  6. Marifetli Peri dedi ki:

    >Çok güzel olmuş tema da harika elinize sağlık.

  7. dilevser dedi ki:

    >canım bu kadar zamanda bu kadar işlemeyi yaptın koca pikeye ve elimde süründü diyorsun hayret yani 🙂 ellerine sağlık çok güzel oldu bu da.. hani 20 tane çam ağacı istiyordu ada 🙂

  8. Anonymous dedi ki:

    >cok guzel olmus bende cok beyendim gule gule kulansinlar

  9. ada ve deniz dedi ki:

    >saol marifetli peri. 10 marifete gire çıka insanın aklı bir başka çalışmaya başlıyor.

  10. ada ve deniz dedi ki:

    >saol dilevser. vazgeçti 20 ağaçtan. yalnız ısrarla inek istedi. bulamadım uygun birşey. Denk gelirse bilahare eklerim artık. Kareler büyük olduğu için her işleme uygun olmuyor. adsız teşekkür ederim

  11. tasarım mekani dedi ki:

    >cok hos olmus.. hele kuzucukkkkk… neselendiriyor.. guzel bir haftaya merhaba.. medinem

Bir Cevap Yazın

