>annemin çantası

>


Annemin ördüğü örgü çanta. Hırkasından kalan iple yapmış. Ağız kısmını büzdürmüş, pek hoş olmuş.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı çanta, örgü, örgü çanta içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >annemin çantası

  1. neduk dedi ki:

    >Gerçekten çok güzel olmuş.Eline sağlık annenin.

  2. cingifilli dedi ki:

    >bencede çok güzel olmuş.ellerine sağlık annenizin.tahata boncuklar şirin durmuş.güle güle kullanın…

  3. krizantem dedi ki:

    >Hoşgeldin sevgili arkadaşım, özlettin kendini. Bende döndüm evime. Nsıl özlemişim evimi anlatamam:) Nerdeyse yerleri öpecektim he he. Görüşürüz bundan sonra, öpüyorum.

  4. bahar yorgun dedi ki:

    >annenin ellerine sağlık (şu anneler olmasa biz ne yapardık zaten) çok hoş olmuş

  5. GÖNÜLDEN ELE dedi ki:

    >Annenin ellerine sağlık canım .hem kalan ip değerlenmiş hem şık bir çanta olmuş.güle güle kullansın.sevgiler

  6. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim arkadaşlar. Anneme ileteceğim güzel notlarınızı. bahar çanta bana değil ama. Kendisi için yaptı. Ühü ühü

  7. krizantem dedi ki:

    >Ben çantayı beğendiğimi söylemek için gelmiştim, evimi özlediğimi anlatıp durmuşum. Ev hasreti kolay değil, hoşgör artık:) Çanta pek güzel olmuş. Bence sen el koy ona:)

  8. ada ve deniz dedi ki:

    >önemli diil. ziyaretin yeter. Aslında aynı renk hırkası var diye anneme o çantayı ben yapmaya başlamıştım ama yün bitti yarım kaldı. Annem de bir türlü kendisindeki yünü bulup vermedi. Sonra çantayı ona bıraktım tamamlamış. Ama ben de beyendim bitmiş halini aynısından yapabilirim

Bir Cevap Yazın

