>döndüm

> Son gece koylardan birinin üstünde gece keyfi yaptık

Özgül (eşimin dayısının kızı) çocuklarla fotoğraf çektiriyor. Ben de çaktırmadan onları çektim

Gece gezmesine çıkınca hepimizin toplu fotoğrafı olsun dedik. Etrafta kimse yoktu. Devrim kolunu uzatarak bunu çekti. Fena olmadı.

Deniz pozu. Bunun daha komikleri de var ya ben bunu ekleyeyim dedim……


Bot gezintimiz.

Çocuklar Işın halalarıyla

Devrim ve çocukların olmazsa olmazı. Mutlaka kıyı şeridinde bir havuz yaparlar…
Bu yıl leyleği havada gördük. Önce küçük bir iç Anadolu turu ardından deniz tatili. Didim Polis Kampı’nda 10 gün kaldık. Biraz yorucu oldu ama. Son gün artık denize girip, kulaç atasımız kalmamıştı. Tatilden dönüp çok yoruldum diyenler vardır ya onlar gibiydik resmen. Çocukların gözleri akşam yemeklerinde kapanmaya başlıyordu resmen. Ama yine de güzel bir tatil oldu.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı bizden, didim, didim polis kampı, gezi, tatil içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >döndüm

  1. GÖNÜLDEN ELE dedi ki:

    >Hoşgeldin canım.Tatil güzel geçmiş belliki:))sevgiler

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >Hoşbulduk. evet fikriye güzel geçti tatilimiz.

  3. nrhnmrl dedi ki:

    >hoşgeldiniz fotolar çok güzel sevgiler

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >hoşbulduk, saol.

Bir Cevap Yazın

