>gerisi gelecek

> Şimdilik dört tane atkı yaptım

Motifin yakından görünüşü

Bebek denemesi
Küçücük kalplere yeniden birşeyler örmeye karar verdim. Bu kez sırf bere değil biraz yaşlara ve cinsiyete göre çeşitlendirmeyi düşünüyorum örgülerimi. İlk önce bere ve yukarıdaki bebek fikri vardı kafamda. Ama bebek gördüğünüz gibi olmadı. Nedense beceremedim. Ben de aldığım yünlerden atkı örmeye başladım. Bakalım yeni yıla kadar kaç tane ne örebilirsem dünya güzeli çocuklara gidecekler.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı örgü, örgü bebek, örgü oyuncak, baharlık atkı, kızlara atkı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >gerisi gelecek

  1. sesiber dedi ki:

    >devamı gelmeli bence de. çünkü çok güzeller. bebek bebek olmasa da bu haliyle de çok şirin. çocuklar sever böyle şeyleri.

  2. sergun dedi ki:

    >ne kadar yüce gönüllüsünüz. ellerinize sağlık

  3. filiz dedi ki:

    >ellerine sağlık canım,atkılar çok güzel olmuş.böyle hayırlı işler yaptığın için de ayrıca kutluyorum seni.ellerin dert görmesin…

  4. Yelda dedi ki:

    >Çok güzel olmuş atkılar devamıda bunlar gibi hoş olacağına eminim ellerine sağlıkBu bebeği genelde çoraptan yapıyorlar daha tok duruyor ama ilk denemeye göre çok güzel bence devam 2 daha güzel olacak göreceksinSevgiler

  5. ada ve deniz dedi ki:

    >saol sesiber. Bebekten vazgeçtim şimdilik, düzeltebilirsem yeniden düşünecem onu.sergun, filiz saolun. Yelda baktığım örnekte hoştu bu bebek ama ben birşeylerde hata yaptım. Bakalım…

  6. Bahar YORGUN dedi ki:

    >canım arkadaşım ellerine emeğine sağlık

  7. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkürler

  8. alisnur dedi ki:

    >eline sağlık. bebek olmuş aslında aslında düzeltmeler gerekiyor. boynuna, ayak bileklerine burgulu ip takman gerekiyor. Bir de içindeki silikon az olmuş sanırım. Son olarak kollarını azıcık daha geniş dikebilirsin.. Ben de çok örüyorum bu bebekten. Geçen sene 20 tane bebek sevindi ve halen oynuyorlar..http://alisnur.blogspot.com/search/label/Oyuncak%20bebek

  9. ada ve deniz dedi ki:

    >alisnur teşekkür ederim tavsiyelerin için. Bir tane daha örmüştüm ama dikmemiştim. Onu bu bilgilere göre dikeyim.

Bir Cevap Yazın

