>Biz artık maymun ailesiyiz…

>

(ilham aldığım resim)
Deniz’in bir oyunu vardır. Her gün bir başka hayvan ailesi oluruz biz. Bir gün fil, bir gün yılan, bir gün köstebek…Dün okuldan gelip de duvarındaki maymun resmini görünce ilk dediği “anne biz artık maymun ailesiyiz” oldu. Yukarıdaki resme bakarak dalı yapmaya çalıştım. Maymun için resmi bilgisayar ekranında büyütüp, üstüne bir kağıt koyup kopya çekmeye başladım. Sonra da etrafını kestiğim maymun resmini duvara bantyalıp etrafından geçtim. Ayrıntıları da bakarak tamamlamaya çalıştım. Hemen altımda yatak olduğu için boya kabımı hep elimde tutmak zorunda kaldım, biraz zorlandım o yüzden. Hatta yapraklar için yeşil rengi hazırladığım kabı bir sakarlıkla düşürdüm. Allahtan fayanslara geldi de kolay temizledim etrafı.
Ada ‘da Deniz okuldan gelince gözlerindeki o ışıltı ise görülmeye deyerdi. Çok sevdiler. Deniz ağaca kuş istedi.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı çocuk odasına duvar resmi, boyama, duvar boyama içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

3 Responses to >Biz artık maymun ailesiyiz…

  1. dshandmade dedi ki:

    >bravo vallahi, emeğine sağlık. bayılmıştır çocuklar. sevgiler.

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim sevdiler gerçekten de

  3. mine dedi ki:

    >çok tatlı ve akıllı çocuklar maşallah evet bence de kuş çok hoş olur : )

Bir Cevap Yazın

