>kravattan yılana

>

10 marifette’te bir arkadaşımızın gönderdiği yazıda gördüm bu yılanı. Benim çocuklar yılan hastası olduğu için ben de yaptım. Devrim’in en çirkin(bence neden almışsak bu deseni) kravatını seçip yaptım. Çocuklar bayıldılar. Aslında hemencecik iki tane yapacaktım ama tüm kravatı söküp (dikiliymiş mecbur kaldım) doldurup yeniden dikmek abartısız 1 saatimi aldı. “paylaşmak güzeldir” moduna girdim bir anda. Yılanımız 128 santim…

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı dikiş, geri dönüşüm, kravattan yılan, yılan içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >kravattan yılana

  1. celebi74 dedi ki:

    >eline sağlık şekerim..çocuklarda güle güle oynasınlar..

  2. Özden Ak dedi ki:

    >Çok şirin olmuş

  3. lolipu dedi ki:

    >:)))) harika olmuş bu :))))

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >celebi, özden, lolipu teşekkür ederim

  5. karabidikim dedi ki:

    >ay çok hoş olmuş.çocuğum olsun aşkımın bir kravatınıda ben araklarım :)ellerine sağlık

  6. akasyakokusu dedi ki:

    >Ha haahha:)))Çokk güzel olmuş..Yabancı bloglarda dolu böyle..Aman dokunabilirim dimi sokmaz yani:)))

  7. ada ve deniz dedi ki:

    >karabidikim şimdiden ucuzundan hoş desenli bulursan alırsın bile. Ben aniden karar verip yaptım.sokmaz sokmaz. Benimkilerin boynunda sürekli bakalım çekiştir çekiştire hayvanacağızın ömrü ne kadar olacak. Haklısın bu arada Yabancı bloglarda çok güzel fikirler var çocuklar için.

Bir Cevap Yazın

