>anneanne-babaanne ortak yapımı

>


Bu hpaspasın yünlerini babaannem almış, anneannem örmüş. Ben bebekken daha. Arada sırada kullanıyorum.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı örgü, örgü paspas, paspas içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

8 Responses to >anneanne-babaanne ortak yapımı

  1. DenDenAk dedi ki:

    >ben çok seviyorum bunları anneme söylüyorum, işin mi yok diyor. Şimdi örebilsem mor ve pembe tonlar hakim örerim

  2. >GÜNEŞ paspas yıllarda geçse çok güzel şimdi bunlardan etoller yapıyorlar.Sevgiyle kalın…

  3. selmatozan dedi ki:

    >Rahmetlim de yapmıştı bu model paspastan nur içinde yatsın görünce hüzünlendim ama çok da beğendim.. babannenin ellerine sağlık, ne kadar kıymetlidir o şimdi senin için güle güle kullan..

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >DenDenAk ben hiç örmedim bu tarz bir paspas,haklısın evimin incileri. Eskinni modullari ne değişik değerlendiriliyor şimdilerdeselma saol. Evet çok kullanmıyorum zaten dayansınn uzun süre

  5. Bahar YORGUN dedi ki:

    >eskiden ne örülürdü paspaslar. annem bana ortaokuldayken küçücük bir tane ördürmüştü çok kıymetliydi çokkkk…. her ikisinede yaşıyorlarsa sağlık rahmetli olmuşlarsa Rabbimden rahmet diliyorum

  6. ada ve deniz dedi ki:

    >ikisi de öldüler. Saol güzel dileklerin için

  7. Nur dedi ki:

    >eskiden bizim evde de vardı böyle bir paspas yeşil sarı çok hoşuma giderdi 🙂

  8. ada ve deniz dedi ki:

    >evet nerdeyse tüm evlerde vardı bunlardan üstelik de kimi halı büyüklüğünde olurdu. Nasıl örmüşlerse artık

Bir Cevap Yazın

