>bir baharlık fular daha

>

Daha önce yaptığım pembe fularla aynı mantıkta ördüm. Tamamen zincirlerle yaptım. Pasaja ekledim bunu da

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı örgü, baharlık örgü, baharlık fular içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

6 Responses to >bir baharlık fular daha

  1. tatesal dedi ki:

    >Aman pek de efil efil baharlık fular olmuş,ellerine sağlık canım…

  2. FADİŞ dedi ki:

    >Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Beyaz tişörtlerin üstünde güzel olur diye düşünüyorum.

  3. celebi74 dedi ki:

    >şekerciğim gene güzellikleri döktürmüşsünnn

  4. Yildiz dedi ki:

    >Çok hoş..Seviyorum ben pratik ve gösterişli işleri…Güle güle iyi günlerde kullan canım .Ellerine sağlık……..

  5. Daniela dedi ki:

    >Hola! ¡Muy bien!

  6. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim arkadaşlar.

Bir Cevap Yazın

