>en küçük deniz kestanesi

>Dün Kalemlik orman kampına gittik. Orası hem kayalık hem de çocuklar için kumsalı var tercih nedenimiz bizim. Kayalık denizlerde dipte güzel oluyor. Neyse yukarıdakiler benim ganimetlerim. Dün Devrim çıkartıverdi. (ben paletsiz dalmakta zorlanıyorumda) Aralarında bir tane kestane var ne kadar küçük olduğunu göstermek için 5 kuruş koydum yanına. Onu dipte görmem şaşırtıcı aslında ama bayıldım kendilerine.

Bu masamızdan bir görüntü. Tembelliğim tuttu kalkıp çekmedim

Çocuklar mangal için babalarına yardım ediyor. Nedense çocuklar böyle şeylere pek heveslililer.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı denizkestanesi, gezi, kalemlik orman, kampı içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

9 Responses to >en küçük deniz kestanesi

  1. banuca dedi ki:

    >Şimdi sen kesin o kestanelerden birşeyler yaparsın, bekliyorum:))

  2. neduk dedi ki:

    >Amman kestaneleri sakın kırma. Önce burayı bir gör, sonrasını sen bilirsin. Bu hanımlar Marmaris'te yaşıyorlar. Blogları da var. Kestanelerin içine sağlamlık için sıcak silikon dolduruyorlarmış. Sen bir gör hele. Sevgiler.staroftheeast.etsy.com

  3. >oh oh ne güzel geçmiş deniz sefanız 😀 Ben de deniz kestanelerine bayılırım, dalgıç arkadaşım vardı bunları sevdiğimi söyleyince hepsini vermişti ben de tatil resmi olan çerçevelere yapıştırmıştım, baktıkça onu anarım. Sevgiler güzelim…

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >banu bir sitede kolye görmüştüm hasta oldum. Ama kötü olan benim takılarla aram yoktur bakmasını severim öyle. Kararsızım yani. Fikirlere de açığımteşekkürler Nedret abla bakıyorum hemen

  5. ada ve deniz dedi ki:

    >Sibel aslında dalışta denizin dibinden birşeyler almak pek etik sayılmaz. Tüplü dalışta izin vermezler zaten (çocuklar doğmadan önce dalış yapıyordum . Bir büyüseler) Ama insan yüzerken dayanamıyor topluyor bunlardan. Biz de çok dağıttık gören istiyor

  6. Beyaz Kkelebek dedi ki:

    >Deniz kestanelerini bende çok seviyorum ve topluyorum ama bu kadar miniğini hiç görmemiştim.Pek sevimlii:)

  7. ada ve deniz dedi ki:

    >sorma bende ilk kez rastladım görünce de hemen aldırdım Devrim'e. Denizden çıkana kadar düşürmeyeyim diye ne uğraştım bilsen

  8. Yildiz dedi ki:

    >Bu deniz kestanelerinden bende de bir sürü var Urla'dan toplamıştım ama çok narikler çabuk kırılıyorlar ben bir kaseye koydum süs olarak sehpada duruyorlar çok güzeller…..

  9. ada ve deniz dedi ki:

    >bende de çok var evet naziklikleri bir sorun bakalım ne olacaklar

Bir Cevap Yazın

