>bunlar kızlara

>

Geçen yıl Didim ganimetlerimin bir kısmıyla Ada ve Deniz için çerçeve yapmıştım. Taa o zaman yeğenlerime de yapacağım diye söz vermiştim ama tembellik işte…
Geçen gün benimkiler bahçede oynarken oturdum ben de yapmaya başladım çerçeveleri. Bunlar kızlar için. (aslında bir tek Doğa var ama ben halalarımıza da yaptım) İçlerine bende kayıtlı fotoğraflardan da yaptırdım, bir kısmı ulaştı yerine…

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı boyama, deniz kabukları, DIY, resim çerçevesi içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

13 Responses to >bunlar kızlara

  1. GÖNÜL dedi ki:

    >çok güzel olmuş süper bir çalışma yazı hatırlatır

  2. ÖRGÜÇANTAM dedi ki:

    >ellerine sağlık canım çok güzel deniz kabuklarını çok seviyorum çerçevelerede çok yakışmış.

  3. NiLaY dedi ki:

    >harikalar canım gerçekten çok güzel bir hatıra 🙂

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkürler Gönül

  5. ada ve deniz dedi ki:

    >Nilay saol,,Hatice ben de bayılıyorum bunlara. Daha elimde çok var kabuk neler yapsam diye düşünüyorum

  6. celebi74 dedi ki:

    >ellerine sağlık şekerim..

  7. sevim dedi ki:

    >pembeli pembeli çok güzel olmuş bu çerçeveler

  8. ay-ser dedi ki:

    >Ne güzel olmuşlar yaa, pembiş pembiş, elinize sağlık.

  9. ada ve deniz dedi ki:

    >Nilgün, Sevim, ay-ser teşekkür ederim. Kızlara ya pembe yaptım bunları, erkeklerinki mavi oluyor

  10. neduk dedi ki:

    >Pembiş pembiş cıvıldıyorlar. Gülegüle kllansınlar. Sevgiler.

  11. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim Nedret abla.

  12. karabidikim dedi ki:

    >Çok cici olmuşlar arkadaşım ellerine sağlık.

  13. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkürler :)))

Bir Cevap Yazın

