>convers patiklerim

>

Yeni bebişimiz oldu ya dikkatim o yöne kaydı bu günlerde.  Aslında bundan önce bir tek okulda örmüştüm bebek patiği (ev ekonomisi dersinde) Yani hiç girmediğim bir alan. Kızımın cicileri bloğunda gördüğüm bu patiği Onur için denemeye karar verdim. Kabul patik dört dörtlük olmadı ama mankenime diyecek yok. Bam bam’ın ayağına da uydu bir güzel poz verdi. Dün gittik yine bebişi görmeye verdim patikleri neyse annemden geçer not aldım. Bu da bir şeydir.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı baharlık örgü, patik içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

7 Responses to >convers patiklerim

  1. sergun dedi ki:

    >anneden geçer not almışsa bitmiştir:)

  2. celebi74 dedi ki:

    >sergun'a katılıyorum..

  3. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkürler :))

  4. ÖRGÜÇANTAM dedi ki:

    >canımm ellerine sağlık sıcacık giysin minik prensiniz.çok da güzel olmuş

  5. FADİŞ dedi ki:

    >Patik güzel olmuş, Onur sağlıkla kullansın. Annelerin onayı hala bizim için önemli:)

  6. neduk dedi ki:

    >Bambam vermek istemeyebilirdi. Ona da pek yakışmış:)) Eline sağlık. Sevgiler.

  7. ada ve deniz dedi ki:

    >Nedret abla çocuklar patiği bam bamın ayağında görmesin diye onlardan kaçarak fotoğrafladım zaten. Deniz kesin alırdı elimden patiği

Bir Cevap Yazın

