>mavilim

>

Epeydir elimde olan bir yündü bu. Rengine tav olup almıştım ama bir taneydi. Geçenlerde atkı yapmak geldi aklıma bundan. Verevine şeklinde olan modelden ördüm ucuna çiçek iliştirdim bir tane. Ben kullanamıyorum atkı-bere falan sıkılıyorum. Bunu da pasaja ekledim.

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı atkı, örgü içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

10 Responses to >mavilim

  1. GÖNÜL dedi ki:

    >maviş maviş çok şeker ellerine sağlık:)

  2. Beyaz Kkelebek dedi ki:

    >Canım emeğine sağlık..

  3. >rengi de kendi de çok hoş olmuş ellerine sağlık…

  4. >slm atkı guzel olmus ellerınıze saglık

  5. YETENEK-SİZİN dedi ki:

    >mavi mavi çok yakışır sana

  6. YEMEK VAKTİ dedi ki:

    >Ellerine sğalık canım..sıcacık sar:)

  7. Filiz dedi ki:

    >mavinin her tonunu ben de çok severim..eline sağlık bu atkı da çok hoş olmuş..hayırlı kazançlar dilerim..

  8. ada ve deniz dedi ki:

    >teşekkür ederim hepinize :))

  9. ÖRGÜÇANTAM dedi ki:

    >ellerine sağlık canımkıçıllı tonlamasıda çok hoş . sevgiler

  10. Yeşim dedi ki:

    >rengi çok güzelmiş .ellerine sağlık.bende sıkılıyorum nedense:))kullananlarada çok özeniyorum.

Bir Cevap Yazın

