>tel kırma kınalık

>


Annemin kızkardeşim için yaptığı kınalık. Tel kırma tekniği ile yapmıştı. Ben 9 yıllık evliyim ama “bende isterim” diye tutturdum. Yapmadı henüz. Söz verdi yaparım , kolay dedi ya…
Yani her şeyden önce kırmızı. Çok hoş bir örtü olacağını düşünüyorum

About adadenizi

Ada ve Deniz'in annesi
Bu yazı tel kırma tekniği içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

4 Responses to >tel kırma kınalık

  1. saniye dedi ki:

    >anneciğinin elleri dert görmesin harika olmuş tel kırmaya bayılırım hele de kırmızının üzerine işlenince ayrı bi güzel sevgilerimle

  2. ada ve deniz dedi ki:

    >saol. ben de bayılıyorum buna

  3. bahar yorgun dedi ki:

    >gerçekten çok şık ana kız marifetlisiniz anlaşılan… sevgiler :))

  4. ada ve deniz dedi ki:

    >saol bahar. Annem de mutlu olacak yorumuna.

Yorum bırakın